ClockTime


Happy birthday to my lovely blog^^
Happy new year to all my friend
Happy and good luck for myself on this year

bingchai.blogspot.com

已 經 一 歲
感谢大家一年的支持!
生 日 快 樂!
happy birthday to you,
happy birthday to you,
happy birthday to you you you...
HAPPY Birthday to you!!!

在 這 2009 这一 年 裡

秘密无数
故事伤心
经历精彩
生活多样化
夜生活一片黑暗
听了很多耶稣
想了很多东西
烦了很多东西
h1n1的恐吓
听了很多歌
写了很多耶稣
考了很多试
试了很多新玩意
喝了很多酒
浪费了很多钱
也有了很多不良习惯
失去了很多知己
认识了很多新朋友
朋友离我而去
钱永远都很缺
工作了2次
剪头发2次
头发染了2次
失败了2次
被伤了2次
被骗了2次
被玩了2次
bitch!
希望你们2010年美好日子过!
我很坏心肠的哦~

结果的结果
最后的最后
始终的始终

蔡明斌
还是单身的emo kia~
坯死你!

等我戒
戒了我就追求你
你等着!

1 comments:

yeng!!!!!

Post a Comment

Hit Counter

I am

My photo
21 this yeaR. MARCH.9.Pisces. Currently study at SEGI. I lOve All of You who was viewing my blog^^ In a TRUE♥LOVE now. I've been hiding all my hopes and dreams away. blablablabla...

你我他听就好了