ClockTime



Believe it,
Doesnt matter,
if u r beautiful or not,
it is,
all the same for ppl who r lost.
while i m going throught the same things as u all,
i will tell u,
dont give up and keep going on,
one day,
u will be able to find all the things u been looking for.
加油!add oil!gambateh!

*怎么能够让我不再想你,也许爱你爱到最后只能伤心。已经有了离开我的勇气,在你的梦里我不是唯一。我想一定不能得到你温暖的怀抱,感觉你的心跳你的呼吸。想到天长地久对于我渴望而不可及,难道命运注定就此沒緣?给了你,我仅有的一片天,回忆撞翻我心中的思念。或许你曾为我流泪,如今你让我心痛。*

3 comments:

ya...keep ur optimism attitude...
I noe u can did it^^

actually i donnoe wat i looking for >.<"

天啊~这是你吗?和我所知视乎有些不像哦~~感觉好像有过很多的感情经历,实际上呢?你说的~~~~不像哦~~O(∩_∩)O~

blog,做的很不错哦,文笔也是个相当的好,鼓励一下

若是曾经为此流过了泪,今日的伤痛胜过了一切,为何会有这样的抉择,为何不去珍惜彼此一切,让缘份待续,事在人为,世在人为~~~除非.....你累了~~她也累了~~~
花开花谢,枯草再生,向左走...向右走...同样会在地球的另一端相遇~
花依然含苞待放,草依然茁壮生长,他们的相遇~~~~

Post a Comment

Hit Counter

I am

My photo
21 this yeaR. MARCH.9.Pisces. Currently study at SEGI. I lOve All of You who was viewing my blog^^ In a TRUE♥LOVE now. I've been hiding all my hopes and dreams away. blablablabla...

你我他听就好了