ClockTime


這樣的決定
不知道什麼時候才會實行
可是面對你我竟然
失去了這些勇氣
抽煙不知道究竟是為了什麼
愛你彷佛也找不到什麼理由
或許你就像煙
無處不在
無法捉摸
總是在你的眼裡
看到那個被遺忘的自己
總以為只有你知道
很多事情我再也想不起
為什麼不想你
在一切都還來得及去想
為什麼不早遺忘你
不是離開
也不是失去
但是
我多麼想告訴你
這一切都不是我願意的
這條路少了你好難走
我才明白
戒煙容易
戒你太難....

4 comments:

别那么忧郁啦..
要相信明天会更好!
加油!

don so frustration...
U hvnt try to tell her,how u noe the result...
sometimes, we cant guess or evaluate other ppl wat they thinking...
So,I giv u brave what u gonna to do it in...

aiyo... talk then easy...
u try to do tat lar...

everytime i click in to your blog ..

n read the similar article .. i feel so sad ..

come on .. be happy lar =)

Post a Comment

Hit Counter

I am

My photo
21 this yeaR. MARCH.9.Pisces. Currently study at SEGI. I lOve All of You who was viewing my blog^^ In a TRUE♥LOVE now. I've been hiding all my hopes and dreams away. blablablabla...

你我他听就好了